dimarts, 29 d’abril del 2014

FELIÇ DE SER DONA

Estic un xic nerviosa. És la meva primera vegada i em trobo plena d'inseguretats. Malgrat tot, sóc feliç d'haver nascut dona i de poder gaudir d'aquesta primera experiència al seu costat.

Lentament, vaig descordant els botons que amaguen els meus pits formosos i, gustosa, els hi ofereixo. Ell, gitat al meu costat, s'arrapa amb delit al meu cos. Ensuma desesperadament la meva pell i acaba apoderant-se del meu pit nu. La seva boca s'obre atrapant el meu mugró, tendrament, l'explora amb la llengua i sembla com si hi volgués jugar. De sobte, el pren amb decisió i el comença a xuclar amb força. I és en aquest instant, quan els meus ulls s'humitegen d'emoció al ser conscient que dins meu, tot comença a posar-se en marxa. Ell, tot just n'acaba d'activar el procés, això ha estat el tret de sortida. I jo ploro de felicitat al comprovar que estic donant les meves primeres passes en el món de la lactància. Quin gran plaer poder alletar el meu nadó!